Gludsted jagtforening blev oprettet i 1933, det er en forening med ca. 275 medlemmer, som kommer fra det meste af midt/vest og østjylland.

Gludsted jagtforening har et dejligt skydecenter i det naturskønne område ved Fasterholtvej 15 B 7361 Ejstrupholm.

Det er en forening med mange aktiviteter, bla. flugtskydning, riffelbane og hundetræning, Jagtforeningen sender også skytter til nogle af de store skydestævner rundt om i landet, jagtforeningen deltager også i mange jagt aktiviteter, lodsejer jagter, inviterede jagter i bla. i Tyskland og Danmark

Der serveres øl, sødavand, kaffe og pølser i klubhuset

I den kolde tid, er der også Kniv kursus hvis der er kursister nok til at starte et hold op.

Der afholdes også Jagttegnskursus i samarbejde med Ejstrupholm og Nørre Snede Jagtforeninger.

Jagtforeningen uddanner også selv sine instruktører til hovedsagelig flugtskydning men også Riffelinstruktører.

Gludsted Jagtforening har et rigtig godt samarbejder med Nr. Snede og Ejstrupholm jagtforeninger.

Der er også mulighed for at øve sig i jagthorn blæsning hver mandag, stort set hele året i Idrætsforeningens Klubhuset i Gludsted.

I Gludsted Jagtforening er alle velkommen.